مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 11:252016-07-25اقتصادي

تخلیه و بارگیری بیش از 12میلیون تن کالا در بنادر خوزستان


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: تخلیه و بارگیری کالا در بنادر خوزستان امسال به 12میلیون و 860هزار تن رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال تغییری نداشته است.

- شهرستان کنارک به دلیل شرایط مناسب به زودی به قطب توریسم دریایی جنوب کشور تبدیل خواهد شد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برخی از مسافران ورودی به نوار ساحلی عمان با قصد خرید از مراکز خرید منطقه آزاد چابهار به این مناطق وارد می شوند اما برخی دیگر با هدف طبیعت گردی در نوار ساحلی عمان به گردش می پردازند.

کامبیز مشتاق گوهری بیان داشت: طی سالهای گذشته از سوی سازمان منطقه آزاد چابهار، امکانات گردشگری تفریحی مرتبط با دریا و ساحل آنگونه که شایسته است در سواحل چابهار ایجاد نشده است.

وی توسعه گردشگری دریایی و ساحلی در استان سیستان و بلوچستان را به عنوان اولویت های اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد و گفت: برنامه ریزی های لازم شده است و به زودی اجرایی خواهند شد.

امکانات و زیرساختهای گردشگری ساحلی و دریایی را در خارج از شهرستان چابهار رونق دهیم، چرا که اغلب سواحل چابهار صخره ای هستند و از پتانسیل لازم برای ایجاد برخی امکانات مرتبط با تفریحات دریایی و ساحلی برخوردار نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری بیش از 12میلیون تن کالا در بنادر خوزستان

تخلیه و بارگیری بیش از 12میلیون تن کالا در بنادر خوزستان