مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 10:402016-07-25پزشكي

بررسی اعتیاد زنان در «شب بوهای سوخته»


مجموعه مستند «شب بوهای سوخته» به کارگردانی امیرحسین اکبری به بررسی علل و پیامدهای اعتیاد زنان در اقشار مختلف جامعه در 13 قسمت می پردازد.

- مجموعه مستند شب بوهای سوخته به کارگردانی امیرحسین اکبری به بررسی علل و پیامدهای اعتیاد زنان در اقشار مختلف جامعه در 13 قسمت می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در این مستند که پخش آن از شنبه دوم مرداد در شبکه مستند آغاز شده است کارشناسان اجتماعی و روانشناسان زبده حضور می یابند و راهکارهایی را برای گرفتار نشدن در دام اعتیاد و همچنین رهایی مبتلایان به این بیماری مزمن بیان می کنند.

شب بوهای سوخته بر خلاف مستندهایی که تاکنون درباره اعتیاد ساخته شده است سعی می کند در کنار پخش صحنه های تکان دهنده زندگی معتادان، روزنه های امید به زندگی و ترک اعتیاد را به بینندگان نشان دهد.

بیشتر قسمت های این مستند که به زنان معتاد از اقشار مختلف می پردازد در جنوب تهران تصویربرداری شده است، اما پخش تصاویری از زندان شیراز، مشهد و کرج و سخنان زنانی که اعتیادشان آن ها را به جنایت کشیده است از دیگر بخش های این مجموعه است.

اعتیاد زنان و انگ اجتماعی، سخنان کارشناسان درباره آسیب های اجتماعی و مشکلاتی که برای زنان معتاد وجود دارد و گفتگو با بانوان معتاد درباره مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی اعتیاد زنان در «شب بوهای سوخته»

بررسی اعتیاد زنان در «شب بوهای سوخته»