مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 09:202016-07-25اجتماعي

افزایش دفاتر کنسولگری عراق برای صدور روادید زائران اربعین حسینی


با رایزنی های انجام شده با مقامات عراقی امسال تعداد این دفاتر از 15 دفتر به 20 دفتر در سراسر کشور افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما"، رییس سازمان حج و زیارت استان ایلام گفت: امسال برای ساماندهی بهتر زائران اربعین حسینی ثبت نام در سامانه سماح چهار ماه زودتر از سال گذشته آغاز می شود و زائران می توانند از 16 مرداد ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

غلامرضا ممیز با بیان اینکه از ابتدای شهریورماه نیز در استانهای تهران، خراسان رضوی، خوزستان و کرمانشاه ویزا برای زائران صادر می شود افزود: زائران اربعین حسینی میتوانند از اول مهرماه در 20 دفتر کنسولگری مستقر در نقاط مختلف کشور نسبت به صدور روادید اقدام کنند.

ممیز افزود: در اربعین حسینی امسال هیچ اعزامی خارج از سایت سماح صورت نمی گیرد و روادید تنها برای کسانی صادر می شود که در این سامانه ثبت نام کرده باشند.

ممیز همچنین به رفع مشکل تهیه ارز برای زائران اشاره کرد و افزود: امسال با توجه به برنامه ریزی ها و همکاری های صورت گرفته برای صدور ویزا معادل هزینه ریالی از طریق همین سامانه از حساب ثبت نام کننده کم می شود.

پیش بینی می شود امسال حدود دو میلیون زائر برای شرکت در آیین اربعین حسینی به عتبات عالیات و کربلای معلی مشرف شوند که براساس آمار سالهای قبل دور از انتظار نیست که بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دفاتر کنسولگری عراق برای صدور روادید زائران اربعین حسینی

افزایش دفاتر کنسولگری عراق برای صدور روادید زائران اربعین حسینی