مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 09:112016-07-25ورزشي

بانوی پارالمپیکی استان همدان: بانوان ایرانی در پارالمپیک خواهند درخشید


بانوی پارالمپیکی استان همدان گفت: پارالمپیک ریو برزیل به مکان درخشش بانوان ایرانی بدل خواهد شد تا تلاش ها به رفتن روی سکوی قهرمانی ختم شود.

- زهرا نجاتی عارف امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس" در همدان با اشاره وضعیت انفرادی خودش قبل از آغاز مسابقات پارالمپیک، اظهار کرد: تمرینات خوبی را در اردوهای تیم ملی برگزار کرده ایم و با برگزاری دور آخر اردوها قبل از اعزام به شرایط آرمانی بهتری خواهم رسید.

وی ادامه داد: تاکنون هفت مرحله اردوی تمرینی مناسب را سپری کرده ایم و هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی به زودی در تهران دایر می شود ضمن اینکه تا پیش از اعزام به برزیل اردویی تدارکاتی را در کشور روسیه برگزار می کنیم.

عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان تصریح کرد: به طور حتم هدفی جز کسب مدال طلا در پارالمپیک نداریم و در این راه مسیر سختی در پیش داریم و باید برابر رقبای قدرتمند خود قدم به میدان بگذاریم.

این مسؤول دیدار برابر رقبای سرسخت را مانع رسیدن به هدف تیم ملی ایران ندانست و افزود: باید در مراحل اولیه به مصاف دو تیم قدرتمند چین و آمریکا برویم که از قدرت‎های محض والیبال نشسته دنیا هستند.

نجاتی عارف اضافه کرد: باید برای صعود از گروه خود این دو حریف سرسخت را از پیش رو برداریم تا به عنوان تیمی مدعی برای کسب مدال خوشرنگ پارالمپیک تلاش کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی پارالمپیکی استان همدان: بانوان ایرانی در پارالمپیک خواهند درخشید

بانوی پارالمپیکی استان همدان: بانوان ایرانی در پارالمپیک خواهند درخشید