مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1395 ساعت 05:162016-07-25سياسي

امام جمعه چالوس: واهمه نداشتن از انتقادات از ویژگی های بارز ائمه جمعه است


ائمه جمعه نباید از بیان انتقادات مردم هراس داشته و بترسند بلکه باید نقطه نظرات مردم را شنیده و در جهت پیشبرد اهداف نظام و انقلاب آنها را به کار ببندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از چالوس، حجت الاسلام محمدمهدی راشدی نوری یکشنبه شب در همایش تخصصی اقشار مختلف که با تشکیل 10 کمیسیون شامل کمیسیون فرهنگی، تشکل های دینی، دانشگاهیان، بانوان، دانش آموزی دختر و پسر، روحانیون، اصناف، ادارات و بسیجیان به مناسبت هفته نماز جمعه برگزار شد، با گرامیداشت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشور اظهار کرد: نماز جمعه که تأسیس آن برای تقویت و تمرین وحدت در جامعه اسلامی بوده امروز نیز همچنان قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق محسوب می شود.

*ترویج فرهنگ وحدت و تخریب عوامل تفرقه وی با اشاره به اینکه خطبه های نماز جمعه در ترویج فرهنگ وحدت و تخریب عوامل تفرقه نقش سازنده و بالنده ای دارد، تصریح کرد: نماز جمعه پایگاه میثاق با ولایت بوده و می توان به عنوان یک جبهه سیاسی، فرهنگی از محیط آن برای فعالیت های اثرگذار در جامعه استفاده کرد.

امام جمعه چالوس به منشأ آثار و برکات نماز جمعه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: خطیب نماز جمعه موظف است که مردم را به تقوا دعوت کند و اگر تعمداً سعی کند تا مردم را از مسیر ولایت و انقلاب خارج کند گناه کار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه چالوس: واهمه نداشتن از انتقادات از ویژگی های بارز ائمه جمعه است

امام جمعه چالوس: واهمه نداشتن از انتقادات از ویژگی های بارز ائمه جمعه است