مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 20:552016-07-24اقتصادي

جزییات بسته اشتغال صنایع دستی تشریح شد


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی جزییات بسته اشتغال صنایع دستی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، با هماهنگی و کسب موافقت اصولی از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و بهره گیری از ظرفیت بانک های عامل در سطح کشور، اعطای وام و تسهیلات اشتغال به جوانان در عرصه صنایع دستی به منظور حمایت از جوانان و توسعه و استمرار تولید صنایع دستی در دستور کار است.

بهمن نامورمطلق - معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی - گفت: اعطای تسهیلات بانکی به فعالان حوزه صنایع دستی در بخش خصوصی که تولیدات آن ها در زمره رشته های روبه رشد و پرمخاطب صنایع دستی به شمار می آیند از دیگر برنامه های حمایتی معاونت صنایع دستی است.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از صنایع دستی و حمایت از جامعه بویژه جوانان، ما در سطح سازمان یک طرح اشتغال امکان پذیر و سریع داریم که براساس آن، سازمان سعی دارد حدود 140 هزار شغل را شامل 70 هزار شغل در عرصه صنایع دستی و 70 هزار شغل در حوزه گردشگری ایجاد کند.

نامورمطلق اظهار کرد: در این طرح که عنوان آن، بسته اشتغال است برای 70 هزار شغلی که در حوزه صنایع دستی در نظر گرفته شده است، هم برش استانی و هم برش تخصصی و زیرساخت های اشتغال در معاونت مشخص شده و به طور میانگین برای هر فردی که وارد این حوزه می شود، بخصوص درباره رشته های روبه رشد صنایع دستی که بازار روی خوش به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات بسته اشتغال صنایع دستی تشریح شد

جزییات بسته اشتغال صنایع دستی تشریح شد