مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 17:252016-07-24اقتصادي

گوشی های قاچاق تا کی زنگ می خورد؟


سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: با اتمام مراحل آزمایشی طرح ثبت و شناسه دارکردن گوشی های تلفن همراه ،گوشی های قاچاق تا 2 ماه آینده زنگ می خورد.

- قاسم خورشیدی با اشاره به تدابیر انجام شده برای ثبت وشناسه دار کردن گوشی های تلفن همراه افزود: این طرح در قالب تکلیف قانونی ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز از آذر ماه سال گذشته با همکاری گمرک جمهوری اسلامی ایران آغاز شده است.

وی افزود: در همین جهت سامانه ای برای ثبت تمامی شماره سریال گوشی های تلفن همراه وارداتی که از طریق گمرک به طور قانونی وارد کشور شده است طراحی شده است و این اطلاعات هم اکنون برای بارگذاری و استفاده در طرح ثبت و شناسه دار کردن گوشی های تلفن همراه آماده است.

خورشیدی افزود: در مرحله بعد سازمان تنظیم مقررات طرح ازمایشی بارگذاری سیستم را باید از ابتدای مرداد امسال اغاز می کرد که این بخش از کار به دلیل برخی مشکلات نرم افزاری به تعویق افتاده است که این مشکلات بعد از طی دوره ازمایشی حداکثر طی یکی دو ماه اینده برطرف خواهد شد .

وی اجرای این طرح را تکلیف قانونی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان و تاکید کرد: در جریان اجرای این طرح هیچ مشکلی برای ارائه خدمت به گوشی های تلفن همرایی که هم اکنون از مجموعه اپراتورهای تلفن همراه سه گانه کشور خدمات دریافت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشی های قاچاق تا کی زنگ می خورد؟

گوشی های قاچاق تا کی زنگ می خورد؟