مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 15:252016-07-24اجتماعي

برگزاری آزمون استخدامی در شهریور/ افزایش ظرفیت انتخاب رشته در مدارس


این وزارتخانه نیازمند ده هزار معلم با مدرک کارشناسی و بالاتر است و آزمون استخدامی برای جذب این نیروها شهریور امسال برگزار می شود.

- علی اصغر فانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" افزود: حداقل مدرک لازم برای متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی کارشناسی است و متقاضیان دارای مدرک کارشناسی باید حداکثر 30 سال و متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری باید حداکثر 35 سال سن داشته باشند.

وی گفت: رشته های مورد درخواست آموزش و پرورش در این آزمون متفاوت است و متقاضیان در این آزمون براساس جنسیت و نیاز منطقه و بوم در هر استان پذیرفته خواهند شد.

وزیر تاکید کرد: ترجیح می دهیم که آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت مستقل وجدا از آزمون های هماهنگ استخدامی سازمان سنجش برگزار شود که در این زمینه با سازمان مدیریت هماهنگی های لازم انجام شده است.

فانی گفت: پذیرفته شدگان در این آزمون استخدامی در یک دوره یکساله در دانشگاه فرهنگیان دوره های مهارتی معلمی را خواهند گذراند.

وزیر آموزش و پرورش به حل مشکل انتخاب رشته دانش آموزان در برخی استان ها اشاره کرد و گفت: در جلسه ای که دیروز داشتیم دو تن از معاونان آموزش و پرورش موظف به حل مشکل انتخاب رشته دانش آموزان شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی در شهریور/ افزایش ظرفیت انتخاب رشته در مدارس

برگزاری آزمون استخدامی در شهریور/ افزایش ظرفیت انتخاب رشته در مدارس