مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 14:002016-07-24حوادث

مرگ تلخ «شادمان»، کودک قربانی کار اجباری


"شادمان" 15 ساله که درحال تمیز کردن شیشه یک مجتمع تجاری در منطقه جوانرود کردستان بود با سقوط از طبقه سوم قربانی کار اجباری شد و فوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا زهرا رحیمی، مدیرعامل جمعیت امام علی در نشست بررسی مرگ "شادمان" بر اثر کار اجباری وی در منطقه جوانرود، با نگاه ویژه به وضع معیشتی مردمان این منطقه که با حضور خسرو صالحی، کارشناس دادگستری و مدیر عامل موسسه "تاک سرزمین من" در باشگاه هواداران جمعیت امام علی (ع) برگزار شد؛ با ابراز تسلیت و تأسف از حادثه پیش آمده برای شادمان گفت: کودکی درحین کار به دلیل عدم تناسب کار با کودکی وشرایطش فوت شده است ومسئولیت این رخداد متوجه همه جامعه به خصوص مسئولان ذیربط است.

وی افزود: در منطقه جوانرود و اورامانات کردستان فقر و بیکاری شرایطی را ایجاد کرده است که تعداد زیادی از کودکان در آنجا مجبور به کار هستند به همین دلیل بررسی حقوقی وضعیت کودکان کار بخصوص در صورت بروز حادثه برای این کودکان بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه این نشست همچنین "عثمان"، پسرعموی قربانی هم که در این نشست حضور داشت در شرح اتفاق و به عنوان کسی که از زمان فوت پدر شادمان، با خانواده آنها در ارتباط است گفت: در سال 1390 پدر شادمان که دارای پنج فرزند بود و بزرگترین آنها یازده سال سن داشت در تصادف رانندگی فوت کرد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ تلخ «شادمان»، کودک قربانی کار اجباری

مرگ تلخ «شادمان»، کودک قربانی کار اجباری