مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 14:012016-07-24سياسي

شهردار سمنان مطرح کرد فرصت های گردشگری ایرانی اسلامی سمنان در انتظار گردشگران


فرصت های گردشگری ایرانی و اسلامی سمنان در انتظار گردشگران داخلی و خارجی است.

- فرصت های گردشگری ایرانی اسلامی سمنان در انتظار گردشگران شهردار سمنان گفت: فرصت های گردشگری ایرانی و اسلامی سمنان در انتظار گردشگران داخلی و خارجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سمنان، حسین موسوی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به برگزاری چهارمین اجلاس شهرداران راه ابریشم اظهار داشت: شهر سمنان بهترین شهر در مسیر جاده ابریشم برای گردشگران بوده و فرصت های گردشگری ایرانی اسلامی سمنان در انتظار گردشگران داخلی و خارجی است.

وی که به عنوان شهردار یکی از 12 شهر مهم ایران در مسیر جاده ابریشم در این اجلاس حضور یافته بود، افزود: هشت شهر از شهرهای استان سمنان شامل ایوانکی، گرمسار، آرادان، سرخه، سمنان، دامغان، شاهرود و میامی در مسیر جاده ابریشم قرار دارند و از قدمت بالایی برخوردارند.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: 27 کاروانسرا نیز در استان سمنان در مسیر جاده ابریشم قرار دارند که در صورت احیا و مرمت می توانند جاذبه بسیار خوبی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشند.

به گفته موسوی، استان سمنان بیش از 715 میراث فرهنگی را نیز در خود جای داده که باید در خصوص آن ها اطلاع رسانی بیشتر و بهتری صورت بگیرد و استان سمنان می تواند تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار سمنان مطرح کرد فرصت های گردشگری ایرانی اسلامی سمنان در انتظار گردشگران

شهردار سمنان مطرح کرد فرصت های گردشگری ایرانی اسلامی سمنان در انتظار گردشگران