مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 12:262016-07-24دانش

سامانه ثبت نام اینترنتی اردوهای رضوی رونمایی شد/ راه اندازی دبیرخانه در واحد مشهد


سامانه ثبت نام اینترنتی اردوهای رضوی توسط معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد در چهارمین گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی و فرهنگی در مشهد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از مشهد، سید طه هاشمی در اختتامیه چهارمین گردهمایی تخصصی میان استانی معاونان و مدیران دانشجویی- فرهنگی ویژه استان های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و استان های سمنان و گلستان که هم اکنون به میزبانی واحد مشهد در حال برگزاری است، از سامانه اینترنتی اردوهای رضوی رونمایی کرد.

این سامانه با هدف آشنایی با سیره و معارف اهل بیت (ع) به ویژه عالم آل محمد حضرت رضا (ع)، هماهنگی و تسهیل در برگزاری اردوهای فرهنگی، زیارتی، علمی، آموزشی رضوی، زمینه سازی برای تحقق اهداف کلان فرهنگی دانشگاه و هماهنگی در آموزش های فرهنگی و کاهش هزینه ها و بهره وری کامل از برگزاری اردوهای دانشگاهی، هم افزایی و مشارکت در شناسایی دیدگاه ها و نظریات دانشگاهیان در حوزه فرهنگی دانشگاه و .

راه اندازی شد.

در این رابطه شیخ الاسلامی، رییس دانشگاه آزاد خراسان رضوی گفت: این سامانه در خصوص برگزاری منظم این اردوها کمک زیادی به مسئولین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می کند و مسئولین این دانشگاه برای دسترسی به اطلاعات پایه و برنامه ریزی برای برگزاری اردوهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ثبت نام اینترنتی اردوهای رضوی رونمایی شد/ راه اندازی دبیرخانه در واحد مشهد

سامانه ثبت نام اینترنتی اردوهای رضوی رونمایی شد/ راه اندازی دبیرخانه در واحد مشهد