مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 12:062016-07-24اقتصادي

رییس خانه صنعت یزد: تولیدکنندگان در دریافت تسهیلات تردید دارند


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به تغییرات در نرخ سود بانکی گفت: تولیدکنندگان در دریافت تسهیلات بانکی تردید دارند.

- سیدعلی اکبر کلانتر در گفت وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: با وجود اینکه تعداد زیادی از واحدها از طریق کارگروه تسهیل به بانک ها معرفی شدند اما بسیاری از تولیدکنندگان هنوز برای دریافت وام تردید دارند و منتظرند تا تکلیف نرخ بهره و یارانه تولید مشخص شود.

وی با بیان اینکه دولت سعی کرده موانع و مشکلات مقابل واحدهای تولیدی در دریافت تسهیلات از میان برداشته شود افزود: در شرایط فعلی بهره های فعلی بانکی هم جواب نمی دهد ضمن اینکه هنوز بسیاری از بانک ها بهره های بانکی را کم نکرده اند.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به اینکه کشور ایران در میان 110 کشور جهان بالاترین نرخ بهره را در پرداخت تسهیلات دارد ادامه داد: انتظار درست و بجایی نیست که تولید را به این نرخ های بهره قابل رقابت با کشورهایی بدانیم که با نرخ بهره کمتر از شش درصد به تولیدکننده تسهیلات می دهند.

وی عنوان کرد: یکی از عواملی که در قیمت تمام شده تاثیر گذار است نرخ بهره بانکی است که موجب می شود تا قیمت تمام شده کالای تولیدی بسیار بالا باشد و این مسئله در صادرات مشکل ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس خانه صنعت یزد: تولیدکنندگان در دریافت تسهیلات تردید دارند

رییس خانه صنعت یزد: تولیدکنندگان در دریافت تسهیلات تردید دارند