مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 08:102016-07-24اجتماعي

برپایی جشنواره دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه ای


جشنواره دستاوردهای کارآموزان سازمان آموزش فنی و حرفه ای با هدف معرفی مشاغل و دوره های آموزشی در باغ موزه دفاع مقدس برپا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما"، در این جشنواره هنرآموزان رشته های خدماتی ، فنی و کشاورزی ، محصولات و کالاهای تولیدی خود را در 96 غرفه به نمایش گذاشته اند.

در این جشنواره هنرآموزان رشته های مختلف مانند آرایشگری ، شیرینی و کیک پزی ، نقاشی ، خیاطی ، گلدوزی ، معرق کاری ، منبت ، قالب گیری ، قطعه سازی ، نقشه کشی ، قالیبافی ، آشپزی ، خدمات اداری و حرفه های دیگر را به معرض نمایش گذاشته اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران در مراسم افتتاحیه این جشنواره با اشاره به نامگذاری یکم تا ششم مرداد به عنوان هفته مهارت افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سراسر کشور با 700 مرکز دولتی که مهارت های متعددی را به صورت کاملا رایگان آموزش می دهد ظرفیت بسیار خوبی است تا جوانان جویای کار با حضور در دوره های کوتاه مدت و کاربردی پس از کسب مهارت و آموزشهای لازم و اخذ مدارک صاحب شغل شوند.

طهرانیان افزود: همچنین در سراسر کشور 11 هزار کارگاه آموزشی به صورت خصوصی زیرنظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای با دریافت هزینه های کم مشغول آموزش افراد جویای کار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جشنواره دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه ای

برپایی جشنواره دستاوردهای کارآموزان فنی و حرفه ای