موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مرداد 1395 ساعت 06:062016-07-24حوادث

بخشدار مرکزی نکا: جست وجو برای پیدا کردن کودک نکایی همچنان ادامه دارد


بعد از گذشت بیش از 24 ساعت از مفقود شدن کودک چهار ساله در نکا جست وجوی مردم و امدادگران برای پیدا کردن این کودک همچنان ادامه دارد.

- عقیل محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نکا اظهار کرد: اول مردادماه، بنابر اظهار خانواده کودک، این کودک حدود چهار ساله در منطقه معروف به "اوکرکا چشمه" در بخش مرکزی نکا مفقود شده است.

وی افزود: براساس این گزارش با فوریت نیروهای امدادی هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی و قضایی، شب گذشته در محل حادثه حاضر و گشت زنی برای پیدا کردن این کودک آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک چهار ساله به نام فاطمه زهرا حدادیان مشاهده و گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار نیروهای امدادی و انتظامی، دهیاران، شوراها و نیروهای مردمی نیز گشت زنی در جنگل های اطراف را در طول 24 ساعت گذشته انجام داده و هم اکنون در دست اقدام دارند، یادآور شد: برای این منظور شب گذشته 100 تن از نیروهای مختلف مردمی از روستای درویشان، اوکرکا و روستاهای اطراف به کارگیری شدند.

بخشدار مرکزی نکا افزود: چند تیم امدادی هلال احمر، جست وجوی متعدد در مناطق مختلف را در دستور کار قرار دارند و در حال جست وجو برای یافتن این کودک مفقود شده در حوالی منطقه معروف به " اوکرکا چشمه" نکا و روستاها و جنگل های اطراف هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشدار مرکزی نکا: جست وجو برای پیدا کردن کودک نکایی همچنان ادامه دارد

بخشدار مرکزی نکا: جست وجو برای پیدا کردن کودک نکایی همچنان ادامه دارد