مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 23:462016-07-23اقتصادي

یکی از مهم ترین راه های رونق تولید داخلی مبارزه با قاچاق است نگویید نمی شود


مراد من از قاچاق، فلان کوله بَرِ ضعیفِ بلوچستانی نیست که می رود آن طرف یک چیزی را برمی دارد روی کول خودش می آورد این طرف .

من قاچاق های سازمان یافته ی بزرگ را می گویم؛ - یکی از مهم ترین راه های رونق تولید داخلی مبارزه با قاچاق استنگویید نمی شود مراد من از قاچاق، فلان کوله بَرِ ضعیفِ بلوچستانی نیست که می رود آن طرف یک چیزی را برمی دارد روی کول خودش می آورد این طرف .

من قاچاق های سازمان یافته ی بزرگ را می گویم؛ ده ها کانتینر یا صدها کانتینر اجناس گوناگون قاچاق وارد کشور بشود؟ یک سوم از سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل سپری شد.

شاید برخی با این ابهام مواجه باشند که سیاست های اقتصاد مقاوتی می تواند صرفاً در درازمدت و یا در بهترین شرایط در میان مدت بر اقتصاد بیمار ایران اثربخش باشد اما در پاسخ باید گفت، درست است که برنامه ها برنامه های بلندمدتی است، لکن نتایج آن خیلی زود به دست خواهد آمد .

یعنی شروع ثمرات این کار و احساس عمومیِ مردم برای شیرینی نتایج این کار ان شاءالله دیر و دور از دسترس نیست.

(1392/12/20) رهبر معظم انقلاب در روز اول فروردین ماه امسال در حرم رضوی مطالبات اقتصادی ده گانه ای ذیل سیاست های اقتصاد مقاومتی، عنوان کردند و تأکید کردند به شرط اجرای به موقع و مجدانه، مسئولین محترم دولتی آخر سال 95 .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مهم ترین راه های رونق تولید داخلی مبارزه با قاچاق است نگویید نمی شود

یکی از مهم ترین راه های رونق تولید داخلی مبارزه با قاچاق است نگویید نمی شود