مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 22:512016-07-23اقتصادي

با اعتباری 105 میلیارد ریالی نخستین مجتمع چندمنظوره تفریحی تجاری گچساران افتتاح شد


نخستین مجتمع چندمنظوره تفریحی، رفاهی و تجاری گچساران با اعتباری افزون بر 105 میلیارد ریال با حضور مسؤولان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از گچساران، امشب با حضور مسؤولان این شهرستان از جمله نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گچساران، شهردار دوگنبدان و جمع زیادی از مردم نخستین مجتمع بزرگ تفریحی، رفاهی و تجاری گچساران افتتاح شد.

رییس اتاق اصناف گچساران در مراسم افتتاح این مجتمع چندمنظوره اظهار کرد: این مجتمع چندمنظوره با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتباری افزون بر 105 میلیارد ریال در سه طبقه مجزا احداث شده است.

سیدناصر حسینی تصریح کرد: این مجتمع بزرگ رفاهی زمینه اشتغال 48 نفر پرسنل و کارکنان و 12 نفر در بخش مدیریت را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه احداث این مجتمع در راستای افزایش رفاه عمومی حال شهروندان و ایجاد اشتغال صورت گرفته است، گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل مسؤولان شاهد احداث و راه اندازی دیگر مجتمع های چندمنظوره در گچساران باشیم.

حسینی ادامه داد: این مجتمع در سه طبقه مجزا شامل طبقه همکف مواد غذایی، طبقه دوم پوشاک و لباس و طبقه سوم شهر بازی و تفریحی احداث شده است.

رییس اتاق اصناف گچساران عنوان کرد: اجناس این مجتمع بزرگ تفریحی، تجاری، رفاهی با 15 الی 25 درصد ارزان تر از مرکز شهر به فروش می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اعتباری 105 میلیارد ریالی نخستین مجتمع چندمنظوره تفریحی تجاری گچساران افتتاح شد

با اعتباری 105 میلیارد ریالی نخستین مجتمع چندمنظوره تفریحی تجاری گچساران افتتاح شد