مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 20:112016-07-23فرهنگي

شهردار نطنز خبر داد ارسال 105 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز


105 اثر تا روز 30 تیرماه به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز ارسال شد.

- ارسال 105 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز شهردار نطنز گفت: 105 اثر تا روز 30 تیرماه به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز ارسال شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید محسن تجویدی شهردار نطنز با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به جشنواره اظهار داشت: تا روز 30 تیرماه آخرین مهلت ارسال آثار، تعداد 105 اثر تئاتر تعداد به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز ارسال شد؛ این در حالی است که سال گذشته 69 اثر ارسال به این جشنواره ارسال شده بود.

وی افزود: از این آثار تعداد 58 تئاتر صحنه ای، 25 تئاتر خیابانی و 22 تئاتر کودک از اصفهان، نطنز، شاهین شهر، فلاورجان، نایین، کاشان، مبارکه، شهرضا، نجف آباد، زرین شهر، سمیرم، گلپایگان، اردستان، خمینی شهر، خوانسار، میمه، اریسمان، چادگان، داران، فریدون شهر، آران و بیدگل و فولادشهر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که اصفهان با 24 اثر رکورددار ارسال آثار است.

شهردار نطنز با توجه به اینکه ارسال آثار به جشنواره بی سابقه بوده، تصریح کرد: امسال 8 اثر از شهرستان نطنز به جشنواره ارسال شد که نتایج آثار توسط داوران از 7 الی 10 مرداد اعلام خواهد شد و از بین آن ها 10 اثر در بخش تئاتر خیابانی، 8 اثر در بخش تئاتر صحنه ای و 4 ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار نطنز خبر داد ارسال 105 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز

شهردار نطنز خبر داد ارسال 105 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز