مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 18:262016-07-23ورزشي

استاندار یزد: تأمین آب آشامیدنی مردم ضروری ترین نیاز استان یزد است


تأمین آب شرب و مدیریت مصرف آب کشاورزی یکی از محورهای توسعه و ضروری ترین نیاز استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، سید محمد میرمحمدی در نشست دوره ای فعالان علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی استان، با گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای اظهار کرد: اجرایی شدن برجام اوج اقتدار و نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی ایران است و موجب غرور مسلمانان در سراسر جهان شده است.

وی ادامه داد: برجام نقطه بسیار درخشان دولت تدبیر و امید و یک اتفاق تاریخی است که محدود به یک سال و دو سال گذشته نیست، بلکه یک مسئله 14 ساله است که در دولت یازدهم به بار نشست و جمهوری اسلامی ایران در چالش با پنج قدرت جهانی توانست پیروزمندانه خود را در سطح قدرت های جهانی مطرح کند.

استاندار یزد افزود: برجام سکوی ترقی ملت ایران و مسلمانان است که موجب افزایش توانمندی همه مسلمانان جهان در مبارزه با ظلم ستیزی و زیاده خواهی ها، شده است.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: پرونده برجام هنوز تمام نشده است و وقتی مبارزه میان حق و باطل و ظالم و مظلوم در جهان پایان یافت، پرونده برجام نیز بسته خواهد شد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران روی مواضع خود قاطعانه ایستاده است و لازم است در این زمان به مردم روحیه دهیم و قدرت مبارزه با استکبار را تقویت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: تأمین آب آشامیدنی مردم ضروری ترین نیاز استان یزد است

استاندار یزد: تأمین آب آشامیدنی مردم ضروری ترین نیاز استان یزد است