مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 18:162016-07-23سياسي

فرماندار شاهین شهر و میمه: برخورد با اتباع افاغنه فاقد مجوز شدت خواهد گرفت


فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه یکی از مکان هایی که همدلی و هم زبانی دولت و ملت تحقق پیدا می کند همین نماز جمعه هاست، گفت: برخورد با اتباع افاغنه فاقد مجوز به زودی شدت خواهد گرفت.

- " از شاهین شهر، علیرضا بصیری عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهین شهر و میمه که به مناسبت فرارسیدن 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه رسمی جمهوری اسلامی ایران در تهران به امامت آیت الله طالقانی و عملیات مرصاد، اظهار کرد: نماز جمعه دارای منزلت و جایگاه بسیار رفیعی است؛ به همین خاطر از همه مدیران و کارکنان نهادها و دستگاه های شهرستان خواهان حضور فعال تر در این جایگاه رفیع نماز جمعه هستم.

وی با ابراز گلایه از برخی مسؤولین شهرستان شاهین شهر و میمه که حتی ممکن است سالی یک بار هم در صفوف نماز جمعه حضور نداشته باشند، افزود: نماز جمعه مکانی است که مردم بهتر می توانند مسؤولین را زیارت کنند و مشکلات و گرفتاری های خود را با آن ها در میان بگذارند.

فرماندار شاهین شهر و میمه با تأکید بر اینکه یکی از مکان هایی که همدلی و هم زبانی دولت و ملت تحقق پیدا می کند در همین نماز جمعه هاست، تصریح کرد: مسؤولین شهرستان شاهین شهر و میمه موظف اند حضور خود را در بین مردم پررنگ تر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شاهین شهر و میمه: برخورد با اتباع افاغنه فاقد مجوز شدت خواهد گرفت

فرماندار شاهین شهر و میمه: برخورد با اتباع افاغنه فاقد مجوز شدت خواهد گرفت