مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 17:502016-07-23سياسي

برگزاری آیین تجلیل از خادمان نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد


در آیینی بمناسبت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب به فرمان امام (ره) از ائمه و خادمان نماز جمعه در استان تجلیل شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" حجت السلام پناهیان رییس ستاد سیاست گذاری ائمه ی جمعه استان در سخنانی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای استفاده از ظرفیت این فریضه ی عبادی سیاسی گفت : نماز جمعه قرار گاه مهم برای دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی است و ائمه ی جمعه فرماندهان این قرارگاه ها هستند .

حجت السلام حجازی امام جمعه ی گچساران هم بابیان اهمیت اقامه ی نماز جمعه گفت: تریبون نماز جمعه مکانی برای دفاع از محرومیت و مبارزه با مستبدان است.

افشارنیا مدیرکل صداوسیما ی استان هم با اشاره به اخرین آرایش رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی در فضای ماهواره ای و شبکه های اجتماعی در فضای مجازی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت : برا ی مقابله با تهدیدهای جنگ نرم دشمنان /لزوم هماهنگی و هم افزایی دستگاهها و نهادهای فرهنگی ضروری است .

وی افزود : نماز جمعه به عنوان قرارگاه بصیرت و ائمه جمعه به عنوان فرماندهان این قرارگاه در روشنگری و بصیرت افزایی جامعه نقش مهمی دارند.

در پایان این آیین با اهدا لوح سپاس از شرکت کنندگان تجلیل شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین تجلیل از خادمان نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری آیین تجلیل از خادمان نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد