مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 16:112016-07-23سياسي

فرماندار شهرضا: حداکثر زمان برای برنامه های یک مدیر 4 سال است


مدیران الگوی کارمندان خود هستند و پیگیر مسائل باشند و حداکثر زمان برای برنامه های یک مدیر 4 سال است، اما برخی مدیران 8 تا 10 سال است که بر سر کار هستند و همان برنامه های روتین را اجرا می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از شهرضا، محسن گلابی بعد از ظهر امروز در شورای اداری شهرضا ضمن گرامیداشت سالروز برپایی اولین نماز جمعه انقلاب به امامت آیت الله طالقانی، اظهار کرد: باید مباحث ایمنی و مدیریت بحران را جدی بگیریم و دستورالعمل های آن را اجرا کنیم.

وی با بیان این که مدیران باید در وظایف خود پیش قدم باشند، تصریح کرد: مدیران الگوی کارمندان خود هستند و باید در جلسات به موقع حاضر شوند و پیگیر مسائل باشند.

فرماندار شهرضا با بیان این که 91 نفر به این جلسه دعوت شدند، تصریح کرد: متأسفانه برخی از ادارات در این جلسه شرکت نکردند و برخی نیز نماینده فرستاده اند.

وی با بیان این که حداکثر زمان برای برنامه های یک مدیر 4 سال است، گفت: برخی مدیران 8 تا 10 سال است که بر سر کار هستند و همان برنامه های روتین را اجرا می کنند.

گلابی با بیان این که بازرسان فرمانداری در حال ارزیابی مدیران و ادارات آن ها هستند، عنوان کرد: برخی ادارات برای هزینه های اصل و ضروری شهرستان بودجه ندارند اما بودجه را در موارد دیگر خرج می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرضا: حداکثر زمان برای برنامه های یک مدیر 4 سال است

فرماندار شهرضا: حداکثر زمان برای برنامه های یک مدیر 4 سال است