مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 16:062016-07-23سياسي

طی آینده نزدیک صورت می گیرد انتقال صنوف آلاینده دورن شهری گچساران به شهرک صنعتی


صنوف آلاینده دورن شهری گچساران طی آینده نزدیک به شهرک صنعتی انتقال داده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری فارس عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه ستاد تدوین و برنامه ریزی چهار ساله گچساران با محوریت اصناف و بازاریان اظهار کرد: این نشست به منظور شناخت بهتر مشکلات صنوف و بازاریان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بازار و اصناف از نظر اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی سهم عمده ای در جامعه دارند، افزود: امید است با پیش بینی برنامه چهارساله نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گام های مؤثری برای پیشرفت، توسعه و آبادانی گچساران برداشته شود.

فرماندار گچساران تصریح کرد: یکی از پارامترهای اصلی توسعه پایدار، حضور و مشارکت منظم بازاریان برای به حرکت در آوردن چرخ های اقتصاد بوده که باید با تعامل و همکاری بین بازاریان و اصناف همچنین مسؤولان این پیشرفت حاصل شود.

رحیمی با انتقاد از صدور مجوز به صنوف آلاینده در اماکن پررفت و آمد گفت: در اینجا این سؤال مطرح است که چرا در مکان های پرتردد مجوز و پروانه به صنوف آلاینده داده می شود و بعد باید این مکان باید پلمب شود.

وی یادآور شد: شهرک صنعتی بهترین مکان برای ایجاد صنوف آلاینده بوده که امیدواریم در این خصوص برای صنوف آلاینده گچساران مکانی در نظر گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی آینده نزدیک صورت می گیرد انتقال صنوف آلاینده دورن شهری گچساران به شهرک صنعتی

طی آینده نزدیک صورت می گیرد انتقال صنوف آلاینده دورن شهری گچساران به شهرک صنعتی