مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 12:202016-07-23اقتصادي

لزوم ورود شورای رقابت به قیمت گذاری تبلیغات صداوسیما


با توجه به انحصاری بودن خدمات آگهی اداره بازرگانی صداوسیما، قیمت گذاری این خدمات توسط ذینفع محل اشکال است و به نظر می رسد در این بخش نیز ورود شورای رقابت به بحث تعیین قیمت و تنظیم تعرفه ضروری به نظر می رسد.

- یک کارآفرین ایرانی گفت: در حال حاضر از یک طرف آمریکایی ها کسب وکارهای ایرانی را تحریم کرده اند و نمی گذارند در سایت های مهم و شبکه های اجتماعی بین المللی تبلیغ کنیم و از سوی دیگر، در داخل کشور هم برای معرفی محصولات داخلی محدودیت وجود دارد و امکاناتی برای فعالان این عرصه فراهم نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپول نیوز، پاشا ناصرآبادی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: تبلیغات یکی از مهم ترین نیازهای هر کسب وکار است و تاثیر آن در حیات یک شرکت ها غیرقابل انکار است ولی از یک طرف آمریکایی ها کسب و کار های ایرانی را تحریم کرده اند و نمی گذارند در Google ،Facebook ،Instagram و YouTube تبلیغ کنیم و از سوی دیگر، در داخل به دام یک سری افراد افتاده ایم که با همه چیز سیاسی برخورد می کنند.

وی افزود: آخر یکی بگوید در شرایط اقتصاد مقاومتی، با وجود تحریم ها و فیلترینگ و ممنوعیت تبلیغ ماهواره، چه کسی به اداره بازرگانی صدا و سیما اجازه داده برای تبلیغات تلویزیونی که در انحصار خودش است، قیمت گذاری کند و برایش مقررات وضع کند؟ چرا باید قوانین انتخابی اجرا شوند؟ این کارآفرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود شورای رقابت به قیمت گذاری تبلیغات صداوسیما

لزوم ورود شورای رقابت به قیمت گذاری تبلیغات صداوسیما