مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 12:112016-07-23پزشكي

استاندار البرز: توسعه خدمات درمانی از مهمترین نیازهای استان البرز است


توسعه خدمات درمانی از مهمترین نیازهای استان البرز است.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج، سیدحمید طهایی ظهر امروز در مراسم بهره برداری از طرح های خدمات درمانی و بیمارستانی استان البرز اظهار داشت: یکی از مهمترین نیازهای استان البرز توسعه خدمات درمانی و بیمارستانی است.

وی ادامه داد: استان البرز یکی از استان های محروم در حوزه بهداشت و درمان است و لازم است مسؤولان نگاه ویژه ای را به این مهم داشته باشند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه باید از توان بخش خصوصی برای توسعه طرح ها و خدمات درمانی در این استان استفاده شود افزود: دولت به تنهایی نمی تواند نیازها ما در بخش درمان را تأمین کند لذا لازم است تا از ظرفیت های بخش خصوصی در این راستا استفاده شود.

طهایی در ادامه سخنان خود به افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی در این استان اشاره کرد و بیان داشت: با افتتاح این پروژه ها و توسعه طرح های خدمات درمانی در این استان سرانه درمان در البرز با رشد همراه شده است.

وی با تأکید بر اینکه اولویت ما باید رفع محرومیت های درمانی در مناطق محروم این استان باشد خاطرنشان کرد: تحقق این مهم نیازمند اهتمام ویژه مسؤولان و بخش خصوصی و خیران است.

استاندار البرز در ادامه سخنان خود طرح تحول سلامت را اقدام بسیار موثر در راستای توسعه خدمات درمانی در کشور عنوان کرد و بیان دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار البرز: توسعه خدمات درمانی از مهمترین نیازهای استان البرز است

استاندار البرز: توسعه خدمات درمانی از مهمترین نیازهای استان البرز است