مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مرداد 1395 ساعت 12:112016-07-23ورزشي

کیومرث هاشمی: همه از کاروان ایرن توقع مدال آوری دارند


کیومرث هلشمی درمراسم رونمایی از البسه کاروان ایران در بازیهای المپیک ریو گفت: خوشبختانه شرایط اعزام کاروان ایران در 14 رشته ورزشی به بهترین شکل فراهم شده است.

- رییس کمیته ملی المپیک اظهار داشت : کمتر از 13 روز دیگر تا آغاز بازیهای المپیک وقت داریم و آماده می شویم تا کاروان 63 نفره امام رضا(ع) را به بهترین شکل به شهر ریودوژانیرو برزیل اعزام کنیم.

هفته قبل مراسم بدرقه کاروان امام رضا(ع) با حضور رییس جمهوری برگزار شد و ایشان نکاتی را فرمودند و امیدهایی به عنوان رییس دولت به نمایندگی از مردم عنوان کردند و همه توقع دارند این کاروان بتواند مدال های خوشرنگی را برای مردم به ارمغان بیاورد.

هاشمی با اشاره به اینکه کمیته ملی المپیک به عنوان متولی اعزام کاروان امام رضا(ع) به رقابت های ریو اقدامات زیادی را انجام داده است، گفت: یکی از دغدغه های مسئولان ورزش این است که ورزشکاران از چه البسه ای استفاده کنند تا آنها با خیال راحت در مسابقات حضور یابند.

البته لباس اختصاصی ورزشکاران جزء منشور المپیک است و البسه ای که در نظر گرفته شده عمومی است و در اختیار ورزشکاران و کادر فنی قرار می گیرد.

سال گذشته رایزنی های زیادی با شرکت های تولیدی داخلی و خارجی انجام شد و موفق شدیم قراردادی را با شرکت لینینگ چین که مدیر عامل آن(لینینگ) از قه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیومرث هاشمی: همه از کاروان ایرن توقع مدال آوری دارند

کیومرث هاشمی: همه از کاروان ایرن توقع مدال آوری دارند