مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 تیر 1395 ساعت 17:112016-07-19ورزشي

دیدار رییس رسانه ملی با وزیر ورزش/ ورزش از مهم ترین مؤلفه های توسعه کشور است


در دیدار وزیر ورزش و هیئت همراه با رییس رسانه ملی که در صداوسیما انجام شد، عسکری پیشرفت در ورزش را از مهم ترین شاخص های توسعه کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، رییس صداوسیما تصریح کرد: ما تلاش می کنیم که ورزش را به شکلی حرفه ای و زیبا به مخاطبان خود عرضه کنیم، چرا که اعتقاد داریم توجه به ورزش توسط رسانه و مردم، نشانگر پیشرفت و ارتقای زندگی افراد جامعه است.

وی با اشاره به اینکه توجه به ابعاد مختلف ورزش و به خصوص بعد فرهنگی و قهرمانی آن توسط رسانه تأثیرات زیادی را بر روند زندگی مردم و الگو دهی مناسب به آن ها خواهد داشت، گفت: رسانه ملی حامی ورزش و ورزشکاران است، چرا که آن ها قهرمانان ملی محسوب می شوند و به جامعه تعلق دارند، لذا وظیفه خود می دانیم که به آن ها بپردازیم و با معرفی دقیق قهرمانان و زندگی آن ها الگوهای خوبی را به جوانان معرفی کنیم.

رییس صداوسیما یادآور شد: امر به ورزش امر به معروف است و نباید از آن غفلت شود.

عسکری با اشاره به نقش ورزش در سلامتی جسم و روان انسان ها یادآور شد: برای مقابله با عوارض شهرنشینی که بعضاً سلامت افراد را به خطر می اندازد، توجه به ورزش و به خصوص ورزش های همگانی که رسانه ملی بر ترویج آن اهتمام دارد، تأثیر گذار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس رسانه ملی با وزیر ورزش/ ورزش از مهم ترین مؤلفه های توسعه کشور است

دیدار رییس رسانه ملی با وزیر ورزش/ ورزش از مهم ترین مؤلفه های توسعه کشور است