مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1395 ساعت 12:512016-07-04فرهنگي

ویژه برنامه های شبکه دو در عید فطر/ پخش گلچین مجموعه کلاه قرمزی


شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر ویژه برنامه های متنوعی را تهیه و تدارک دیده است که در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 16، 17 و 18 تیرماه روانه آنتن خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، 9 فیلم سینمایی قناری، بهترین همسایه دنیا، پل بلارت پلیس فروشگاه 2، پسر ساده نباش، شهر در دست بچه ها، در جستجوی گنج، امدادگران مهربان، آبکیتگوت و خواب های دنباله دار، سریال برادر و برنامه های کوی محبت، شیدایی، روبراه، گلچین کلاه قرمزی و پسرخاله، نوسفران، با هم برای هم، ترنم باران و .

عناوین تدارک های ویژه شبکه دو در پایان یک ماه روزه داری برای مخاطبان خود است.

عیدی های شاد و مفرح برای مخاطبان کودک و نوجوان عیدانه شبکه دو به مخاطبان کودک و نوجوان این شبکه پخش سه قسمت از گلچین کلاه قرمزی و پسرخاله در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 10 صبح و ویژه برنامه پایانی برنامه نوسفران به تهیه کنندگی اصغر مهدی ابهری خواهد بود.

آخرین قسمت برنامه نوسفران با اجرای جشنی با حضور مجریان برنامه های کودک در کنار اهدای جوایز به کودکان و نوجوانان روزه دار در روز عید فطر ساعت 13:30 همراه است.

پخش 9 فیلم سینمایی طی سه روز همچنین شبکه دو سیما به مناسبت عید سعید فطر فیلم های سینمایی متعددی را در جدول پخش خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژه برنامه های شبکه دو در عید فطر/ پخش گلچین مجموعه کلاه قرمزی

ویژه برنامه های شبکه دو در عید فطر/ پخش گلچین مجموعه کلاه قرمزی