مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 12:402016-07-02سياسي

از الزامات خرید هواپیما تا تعلل در هدایت نقدینگی به سمت تولید


با احمد توکلی نماینده اقتصاددان چهار دوره مجلس به گفتگو نشستیم درباره الزامات خرید هواپیما از بویینگ و ایرباس تا استفاده بهینه از نقدینگی کنونی برای رونق تولید و عضویت ایران در " fatf ".

- صریح و شفاف با احمد توکلی نماینده اقتصاددان چهار دوره مجلس: از الزامات خرید هواپیما تا تعلل در هدایت نقدینگی به سمت تولید " با احمد توکلی نماینده اقتصاددان چهار دوره مجلس به گفتگو نشستیم درباره الزامات خرید هواپیما از بویینگ و ایرباس تا استفاده بهینه از نقدینگی کنونی برای رونق تولید و عضویت ایران در " fatf ".

رییس سازمان " دیدبان شفافیت و عدالت " در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما با هشدار درباره منحصر کردن خرید هواپیما از دوشرکت ایرباس و بویینگ، این اقدام رابه علت سابقه خصومت فرانسه وآمریکا علیه کشورمان ، خطرناک و غیرعقلایی دانست.

احمد توکلی با نقد تصمیم دولت برای خرید هواپیما از بویینگ ، قدیمی بودن ناوگان هوایی ، متنوع نبودن شرکت های تولید هواپیما و محدودیت کشورمان در پرداخت پول نقد را از واقعیاتی برشمرد که سبب تصمیم وزارت راه و شهرسازی برای خرید هواپیما از این دو شرکت شده است.

وی تصریح کرد : تا این جا به نظر می رسد تصمیم این وزارتخانه عقلانی است اما اشکال وارد شده این است که کشور را یکباره به دو شرکت وصل کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از الزامات خرید هواپیما تا تعلل در هدایت نقدینگی به سمت تولید

از الزامات خرید هواپیما تا تعلل در هدایت نقدینگی به سمت تولید