مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 10:362016-07-02فرهنگي

انتخاب کلاه قرمزی سینما یا سیما؟


عروسک کلاه قرمزی در مقاطع مختلف سینما را از رکود نجات داده است، این بار باید دید سازندگان این عروسک سینما و ساخت فیلم سینمایی کلاه قرمزی و دوستان را برای فعالیت انتخاب می کنند یا به سیما باز خواهند گشت؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی "، فیلم سینمایی کلاه قرمزی و بچه ننه در شرایطی سینماهای کشور را از رکود نجات دادکه دیگر امیدی به حضور مخاطب به سالن های سینما نبود.

تشنجات داخلی سینما و بسیاری از عوامل دست به دست هم داده بود تا مخاطب از سینما دلزده شود اما تابستان 91 شاهد رونق گیشه در سینماهای ایران بودیم.

زمانی که کلاه قرمزی و بچه ننه پا به سینمای ایران گذاشتند، یک بار دیگر سینمای ایران رنگ ازدحام و صف های طولانی خانواده ها برای دیدن فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه را تجربه کرد.

علاقمندی خانواده ها به عروسک های ایرج طهماسب و حمید جبلی به قدری زیاد بود که اکبر عبدی بازیگر کمدی سینمای ایران که اکثر فیلم هایش با اقبال خوب مخاطب مواجه شده است درباره عروسک ها اینگونه اظهار نظر می کند: من (اکبر عبدی) و جمشید هاشم پور روی هم 250 کیلوگرم وزن داریم اما به اندازه عروسک های مرضیه برومند و ایرج طهماسب نمی توانیم پول در بیاوریم.

عروسک های کلاه قرمزی توانستند با اقبال بسیار خوب مخاطب مواجه شوند و در تمام مقاطع مخاطب از هر گروه سنی را به سالن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب کلاه قرمزی سینما یا سیما؟

انتخاب کلاه قرمزی سینما یا سیما؟