مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 07:552016-07-02فرهنگي

کتابت قرآن کریم به قلم خوشنویسان ممتاز مازندرانی در آمل


خوشنویسان ممتاز و برتر مازندرانی با خطوط اسلامی قرآن کریم را کتابت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما "، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: در دهمین همایش استانی " کتابت وحی" در آمل 70 خوشنویس ممتاز و فوق ممتاز مازندرانی از شامگاه پنجشنبه تا سحرگاه امروز در مجتمع فرهنگی ـ هنری ولی عصر (عج) آمل قران کریم را کتابت کردند.

محمد محمدی افزود: خوشنویسان در این همایش معنوی سوره های مبارکه قرآن کریم را به دلخواه و در خطوط چهارگانه شکسته ، نستعلیق ، شکسته نستعلیق و ثلث کتابت کردند.

به گفته وی ، امسال بخش ویژه این همایش معنوی تجلیل از خوشنویس فقید آملی " غلامحسین آبتین" بوده که با حضور خانواده این هنرمند فقید از یادمان او نیز تجلیل شد.

قدردانی از خوشنویسان برتر ، برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی قرآنی ، تجلیل از پیشکسوتان هنری و برپایی نمایشگاه تولیدات آثار خطی در قالب منبت و معرق از دیگر برنامه های جنبی همایش است.

محمدی همچنین با بیان اینکه این همایش در ابتدا به صورت شهرستانی برگزار شد ولی در ادامه با حضور هنرمندان مازندران روند استانی را به خود گرفت ، گفت: برگزاری همایش کتابت وحی از برنامه های فرهنگی و دینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل و انجمن خوشنویسان شعبه آمل است که دهمین دوره خود را تجربه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابت قرآن کریم به قلم خوشنویسان ممتاز مازندرانی در آمل

کتابت قرآن کریم به قلم خوشنویسان ممتاز مازندرانی در آمل