مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 تیر 1395 ساعت 05:212016-07-02بين الملل

یادداشت/ عباس حاجی نجاری حقوق بشر آمریکایی، محلی برای تداوم سلطه


داستان رعایت حقوق بشر توسط آمریکایی ها چه برای مردم خودشان و چه عرصه هایی که با دخالت و تجاوز خود سیاه ترین آثار را بر جای گذاشته اند، موضوعی است که بعضاً مسئولان آمریکا نیز قادر به دفاع از آن نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی " عباس حاجی نجاری در روزنامه جوان نوشت: اواخر فروردین ماه گذشته وزارت خارجه امریکا با انتشار گزارشی، ایران و چند کشور مخالف امریکا را به عنوان کشورهایی اعلام کرد که حقوق بشر در آنها رعایت نمی شود.

در این گزارش برای موجه جلوه دادن اقدام وزارت خارجه امریکا به مواردی نظیر صدور حکم اعدام در ایران برای تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر یا ادعای محدودیت استفاده از اینترنت و گزارش هایی در مورد حصر سران فتنه استناد شده است.

فارغ از برخی اختلافات مفهومی و فرهنگی که نسبت به معنا و مصادیق حقوق بشر میان ایران و کشورهای غربی وجود دارد، استفاده ابزاری از حقوق بشر برای مقابله با کشورهایی که زیر سلطه امریکایی ها قرار ندارند، پیشینه ای تاریخی داشته و کشورهای غربی و به ویژه امریکا در این امر ید طولایی دارند و نکته مهم آن است که در این گزینش و فهرست بندی، دوستان و متحدین امریکا نظیر عربستان سعودی، رژیم صهیونیستی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ عباس حاجی نجاری حقوق بشر آمریکایی، محلی برای تداوم سلطه

یادداشت/ عباس حاجی نجاری حقوق بشر آمریکایی، محلی برای تداوم سلطه