مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 23:402016-07-01بين الملل

اظهارات وزیر خارجه عربستان برعلیه ایران


وزیر خارجه عربستان در تازه ترین اظهارات خود علیه ایران، از پاریس ایران را به ایجاد بی ثباتی در لبنان متهم کرد و از تهران خواست که دست از آنچه او «دشمنی» خواند بردارد و ضمنا خواستار انحلال الحشد شعبی عراق هم شد! - وزیر خارجه عربستان در تازه ترین اظهارات خود علیه ایران، از پاریس ایران را به ایجاد بی ثباتی در لبنان متهم کرد و از تهران خواست که دست از آنچه او دشمنی خواند بردارد و ضمنا خواستار انحلال الحشد شعبی عراق هم شد!به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عادل جبیر وزیر خارجه عربستان سعودی با تکرار اتهام های پیشین خود، به نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به الحشد الشعبی حمله کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری تم عربستان، جبیر در اختتامیه سفر محمد بن سلمان جانشین ولی عهد عربستان به فرانسه در اظهاراتی مدعی شد که نیروهای بسیج مردمی عراق وابسته به این کشور نبوده و ایران است که این شبه نظامیان فرقه گرا را فرماندهی می کند .

وی با بیان اینکه در عملیات آزادسازی فلوجه این نیروها برخی خطوط را زیر پا گذاشتند، گفت: ما معتقدیم که این شبه نظامیان باید منحل شوند.

نیروهای بسیج مردمی عراق بعد از اشغال چندین شهر عراق به دست داعش، به فتوای آیت الله سیستانی مرجع عالی قدر عراق تشکیل شد و علاوه بر نیروهای شیعی از اهل تسنن و مسیحیان نیز نیرو دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات وزیر خارجه عربستان برعلیه ایران

اظهارات وزیر خارجه عربستان برعلیه ایران