مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 23:062016-07-01سياسي

فرماندار مهدی شهر: خیران مهدی شهر با موقعیت شناسی در امور خیریه سرآمدند


خیران شهرستان مهدی شهر با وقت شناسی و موقعیت شناسی در امور خیریه سرآمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" در مهدی شهر اظهار داشت: با عنایت خداوند متعال شاهد آن هستیم که خدمات دهی خوب و مناسبی در این مؤسسه صورت می گیرد.

فرماندار شهرستان مهدی شهر ضمن تقدیر از عوامل اجرایی این مؤسسه در مهدی شهر تصریح کرد: خدمات این مؤسسه در سطح مهدی شهر چشمگیر و با ارزش بوده است.

وی افزود: مردم شهرستان مهدی شهر همواره در فهرست برترین ها از جنبه خیررسانی هستند و با عمل خداپسندانه خود، خدمات شایسته ای از خود به جا گذاشته اند.

ارگی خاطرنشان کرد: خیران مهدی شهر در موضوعاتی چون سلامت، مسکن سازی، مبارزه با مواد مخدر طبق نیاز روز جامعه ورود پیدا کرده اند.

وی بیان داشت: عمل خیر خیران مهدی شهری نه تنها در طول تاریخ ماندگار خواهد بود، بلکه در آخرت نیز از برکات این عمل خداپسندانه بهره مند خواهند شد.

فرماندار شهرستان مهدی شهر بابیان اینکه مردم مهدی شهر، مردمی وقت شناس و موقعیت شناس هستند و هرکجا نیاز باشد آنها ورود پیدا می کنند، گفت: این زحمات و سرمایه گذاری های مردم در عرصه های مختلف قابل تقدیر است و مدیران باید قدر این فرصت را بدانند.

ارگی افزود: با توجه به حجم فعالیت و رضایت حاصله از سوی جامعه هدف این مؤسسه امید است تا با نظارت بهتر دستگاه های اجرایی مسؤول و حمایت خیران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار مهدی شهر: خیران مهدی شهر با موقعیت شناسی در امور خیریه سرآمدند

فرماندار مهدی شهر: خیران مهدی شهر با موقعیت شناسی در امور خیریه سرآمدند