مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 19:112016-07-01سياسي

با حضور پورشور مردم صورت گرفت تشییع پیکر شهید مدافع حرم در اسلامشهر


مردم شهیدپرور شهرستان اسلامشهر، پس از اقامه نماز جمعه، پیکر شهید داود رضایی از مدافع حرم اهل بیت(ع) را تشییع کرده و به خاک سپردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از غرب استان تهران، مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان اسلامشهر عصر امروز بعد از برگزاری نماز جمعه پیکر مطهر شهید داود رضایی از مدافعان حرم آل الله را بر روی دوش خود از مصلای اسلامشهر تا گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) تشییع کرده و در جوار شهدای این شهر به خاک سپردند.

مردم اسلامشهر پس از اقامه نماز میت بر پیکر شهید رضایی در محراب نماز جمعه، تابوت شهید را بر دوش گرفته و تا گلزار شهدای امامزاده عقیل(ع) تشییع کرده و در جوار دیگر شهدای والامقام این منطقه به خاک سپردند.

پیکر شهید رضایی که در منطقه خان طومان و در حمله ناگهانی تروریست های تکفیری و در روزهای آتش بس به شهادت رسیده بود، پس از گذشت مدت زمان زیادی شناسایی و به میهن اسلامی منتقل شد.

این شهید مدافع حرم در شرایطی در جبهه های مقاومت حضور یافته بود که پیش از این نیز در درگیری های سوریه از ناحیه هر دو پا دچار جراحت شده بود و در نهایت در حمله ناجوانمردانه تروریست ها به همراه تعدادی دیگری از هم رزمان خود در منطقه خان طومان دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور پورشور مردم صورت گرفت تشییع پیکر شهید مدافع حرم در اسلامشهر

با حضور پورشور مردم صورت گرفت تشییع پیکر شهید مدافع حرم در اسلامشهر