مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 18:102016-07-01سياسي

قدس 95/قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی


نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز از حضور باشکوه مردم فهیم استان فارس در راهپیمایی دشمن ستیز روز جهانی قدس قدردانی کرد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ،در پیام آیت الله ایمانی آمده است : امت مسلمان و مبارز و دشمن شناس استان فارس ، حضور پرشور ، معنادار و حماسی تان در راه پیمایی اعتراض آمیز روز جهانی قدس موجب اعجاب و شگفتی دیگران گردید و صلابت و استواریتان را به رخ جهانیان کشاندید .

بار دیگر همراه و همگام با مسلمانان روزه دار در سراسر ایران اسلامی و جهان سلام به پا خاستید و ندای ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای دامت برکاته را لبیک گفتید حضورتان شادی بخش قلوب مومنین و مسلمانان و مستضعفان عالم گردید و غم و اندوه و شکست را در چهره دشمنان اسلام و انسانیت آشکار ساخت و حضرت حجت بن الحسن روحی و ارواحی العالمین لتراب مقدمه الفداه را شاد نمود .

دشمنان قسم خورده اسلام و سران وابسته به استکبار جهانی بدانند که این ملت ملت جهاد و مبارزه است اهل ایستادگی و وفاداری است و با ظلم و استکبار در ستیز است و بر عهد و پیمانی که با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بسته اند تا تحقق حکومت عدل مهدوی در سراسر عالم مانده اند و روز به روز بر عزم و همت خود می افزایند و تحقق وعده های الهی را دور نمی دانند که الیس الصبح بقریب.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدس 95/قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی

قدس 95/قدردانی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی