مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 16:362016-07-01سياسي

امام جمعه اردبیل: ترکیه به انزوای سیاسی رسیده است


ترکیه با اقداماتی که طی دو سال اخیر در منطقه انجام داده به انزوای سیاسی رسیده و نتوانسته جایگاه بین المللی خود را حفظ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل با اشاره به اقدام ترکیه برای برقراری رابطه و توافق با اسراییل اظهار کرد: دولت ترکیه از جهت سیاسی در عرصه های متعددی ناکام ماند و برای خروج از انزوا و جلب نظر اروپا و آمریکا و آیپک دست به این خیانت بزرگ زده است.

وی با اشاره به نظایر این خیانت ها به آرمان فلسطین و امت اسلامی در تاریخ قریب به 70 ساله اشغال فلسطین تصریح کرد: برای همین حضرت امام (ره) با اعلام روز قدس موضوع فلسطین را از میز مذاکره دولت های وابسته اسلامی برداشت و آن را مردمی ساخت.

امام جمعه اردبیل با اشاره به بندهای توافق مزبور آن را احیا بزرگ سیاسی و اقتصادی اسراییل دانست و گفت: سهم و امتیاز ترکیه از آن فوق العاده ناچیز است و این توافق در واقع یک انتحار بزرگ سیاسی است.

عرب ها در مقابل رژیم صهیونیستی ذلیل تر شده اند نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اهمیت روز قدس و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به همین نام به عنوان شاهکار بی بدیل امام راحل افزود: این روز از شاهکارهای حضرت امام (ره) است و ایشان با این ابتکار موضوع فلسطین را مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اردبیل: ترکیه به انزوای سیاسی رسیده است

امام جمعه اردبیل: ترکیه به انزوای سیاسی رسیده است