مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 09:312016-07-01ورزشي

رییس هیأت بسکتبال استان قم خبر داد دعوت بسکتبالیست قمی به اردوی تیم ملی نوجوانان


رییس هیأت بسکتبال استان قم از دعوت بسکتبالیست جوان و آینده دار قم به اردوی آماده سازی تیم ملی رده سنی نوجوانان کشورمان خبر داد.

- مرتضی سخایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال رده سنی نوجوانان کشورمان از اردیبهشت ماه تمرینات و برنامه های آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی، برنامه ریزی کرده و در حال حاضر پنجمین مرحله برنامه های تمرینی خود را انجام می دهد.

وی با اشاره به یک بسکتبالیست از استان قم به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران، بیان کرد: در بین نفراتی که از استان های مختلف توسط کادر فنی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان به اردو دعوت شده اند، پوریا حاجی خانی نماینده بسکتبال قم در این اردو محسوب می شود.

رییس هیأت بسکتبال استان قم عنوان کرد: این تیم برای مسابقات برون مرزی سال 2017 آماده می شود و فدراسیون بسکتبال با هدف کسب تجربه، تمرینات منظم و با برنامه و همچنین سپری کردن اردوهای مختلف آماده سازی، از هم اکنون برای این تیم اردو پیش بینی می کند.

وی با امیدواری زیاد نسبت به انتخاب پوریا حاجی خانی نماینده بسکتبال قم برای قرار گرفتن در ترکیب 12 نفره تیم اعزامی به رقابت های برون مرزی سال 2017 بیان کرد: در واقع این اردوی تیم ملی نوجوانان گروه دوم است که به مدت یک هفته در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی ته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیأت بسکتبال استان قم خبر داد دعوت بسکتبالیست قمی به اردوی تیم ملی نوجوانان

رییس هیأت بسکتبال استان قم خبر داد دعوت بسکتبالیست قمی به اردوی تیم ملی نوجوانان