مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 09:252016-07-01سياسي

قدس 95؛ آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور


راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با تهران در مناطق مختلف کشور برگزار می شود.

- ؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استانهای مختلف در اطلاعیه هایی ساعت و مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس درشهرستانها و برخی بخشهای استان خود را اعلام کرده اند.

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس درشهرها از دقایقی دیگر آغاز می شود و مردم مومن و روزه دار کشور بار دیگر انزجار خود را از صهیونیست های غاصب اعلام می کنند.

در بیانیه سازمانها ، نهادها و اداره های مختلف استانها تاکید شده است: روز قدس نماد مقاومت جبهه خدامحور مستضعفان مقابل دنیای شیطانی استکبار ،روز حیات اسلام و جنبشی متفکرانه و دشمن ستیز است که در سالهای اخیر بر خلاف تلاش رژیم صهیونیستی و اربابان غربی اش برای سرپوش گذاری بر جنایاتشان ، بیش از پیش فکر و ذهن آزادیخواهان جهان را متوجه مساله فلسطین می کند و شجاعانه نقاب جریانهای تکفیری ، داعشی و وهابی را از چهره اسراییل غاصب بر می دارد.

در این بیانیه ها تصریح شده است: جمهوری اسلامی ایران و ملت ظلم ستیز ایران با درک خبائث و پیچیدگی نقشه های جدید رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار در خاورمیانه که با همکاری آل سعود طرح ریزی و اجرا می شود پیشتاز حرکت مبارک جهانی شرکت در راهپیمای روز قدس است و امسال همچون سالهای گذشته با راهپیمایی در سراسر میهن اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدس 95؛ آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور

قدس 95؛ آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر کشور