مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 03:252016-07-01بين الملل

وزیر دفاع انگلیس:حمایت نظامی انگلیس ازعراق افزایش پیدا می کند


" به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما " ، به نقل از پایگاه خبری النشره،مایکل فالون وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد: انگلیس شماری از نیروهای نظامی خود را برای آموزش نیروهای عراقی و کمک به نیروهای ائتلاف بین المللی علیه (گروهک تکفیری صهیونیستی ) داعش به این کشور اعزام خواهد کرد.

وی گفت: پنجاه نظامی انگلیسی به عراق اعزام و در پایگاه نظامی الاسد در غرب عراق مستقر خواهند شد و ماموریت این نیروها، آموزش نیروهای عراقی در عرصه مبارزه با بسته های انفجاری و تقویت نیروهای پیاده عراقی است.

فالون بیان داشت: نظامیان انگلیسی در کنار نیروهای آمریکایی و دانمارکی، مامور آموزش نیروهای لشکر هفتم ارتش عراق، نیروهای گارد ملی و پلیس فدرال این کشور هستند.

وی با اشاره به این که وزارت دفاع انگلیس یک میلیون و چهارصد هزار دلار کمک تسلیحاتی در اختیار نیروهای پیش مرگه قرار خواهد داد،گفت:در حال حاضر یک هزار و یکصد نیروی انگلیسی در مناطق مختلف عراق حضور دارند و از میان این نیروها 295 نفر در آموزش هجده هزار نیروی ارتش، پلیس فدرال و نیروهای پیش مرگه مشارکت داشته اند.

فالون تاکید کرد: افزایش حمایت انگلیس از عراق در چارچوب تعهداتی است که در نشست وزارتی مبارزه با داعش در ماه گذشته به هدف حمایت از عملیات نظامی و پیشروی میدانی در فلوجه، هیت و الرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع انگلیس:حمایت نظامی انگلیس ازعراق افزایش پیدا می کند

وزیر دفاع انگلیس:حمایت نظامی انگلیس ازعراق افزایش پیدا می کند