مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 تیر 1395 ساعت 01:412016-06-30بين الملل

یاد داشت مظلوم نمایی، غصب، ترور و قتل عام؛ چکیده دولت جعلی اسراییل


مظلوم نمایی، غصب، ترور و قتل عام چکیده دولت جعلی اسراییل در طول 70 سال استقرار در سرزمین فلسطین است.

- مظلوم نمایی، غصب، ترور و قتل عام؛ چکیده دولت جعلی اسراییل مظلوم نمایی، غصب، ترور و قتل عام چکیده دولت جعلی اسراییل در طول 70 سال استقرار در سرزمین فلسطین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " از شهرستان سوادکوه، موضوع فلسطین دارای جنبه های مختلفی است که پیچیدگی های آن به دلیل نقشه های استعماری، برنامه ریزی بلند مدت بزرگان یهود، قساوت و بی رحمی، تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی و حمایت بی چون و چرای کشور های غربی و امریکا از آن است.

* سابقه تمدنی 10 هزار سر زمین فلسطین حضرت یعقوب فرزند حضرت اسحاق از پیامبران الهی بود که به اسراییل بنده خدا معروف بود و 12 فرزند داشت که یهودا فرزند چهارم این پیامبر است که براساس برخی نظرات به دلیل گسترده بودن نسل وی، قوم یهود خود را به وی منتسب می کنند و شاید قوم یهود از یهوه به معنای خدای یهود اقتباس شده باشد و 530 سال قبل از میلاد و چیرگی بابل بر بنی اسراییل، این قوم به یهود در تاریخ نام گذاری شد.

صهیون محل تولد و آرامگاه حضرت داوود و جایگاه حضرت سلیمان است و به معنای پر آفتاب معنا می شود و نام کوهی در جنوب غربی بیت المقدس است و در متون دینی و سیاسی یهودیان به آرمان و آرزوی بازگشت قوم یهود به سرزمین حضرت داوود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاد داشت مظلوم نمایی، غصب، ترور و قتل عام؛ چکیده دولت جعلی اسراییل

یاد داشت مظلوم نمایی، غصب، ترور و قتل عام؛ چکیده دولت جعلی اسراییل