مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 23:262016-06-30سياسي

به میزبانی دارالقرآن کریم جشن شکرانه بندگی در زنجان برگزار شد


جشن شکرانه بندگی، به میزبانی دارالقرآن کریم و با حضور استاد و قاری بین المللی در زنجان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از زنجان، محفل قرآنی با عنوان جشن شکرانه بندگی، پنج شنبه شب به میزبانی دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

جشن شکرانه بندگی، هر سال برای شکرگزاری، یک ماه روزه داری برگزار می شود، که امسال نیز این جشن به میزبانی دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

محفل قرآنی مذکور که به منزله اختتامیه برنامه های قرآنی دارالقرآن کریم زنجان، شهرداری و شورای اسلامی شهر بود با حضور قاری بین المللی استاد امین پویا و با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد.

مدیر دارالقرآن کریم زنجان در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر سال در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان، جشن شکرانه بندگی به مناسبت و شکرگزاری توفیق یک ماه عبادت و روزه ‎داری در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

ولی الله رحیمی با اشاره به اینکه این محفل قرآنی در قالب قرائت بخش هایی از قرآن کریم با حضور جامعه قرآنی به میزبانی دارالقرآن کریم برگزار می شود، تصریح کرد: خوشبختانه استقبال از برگزاری این مراسم قرآنی مطلوب است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از برنامه های قرآنی اجرایی با همکاری شهرداری و دارالقرآن کریم زنجان گفت: برگزاری برنامه شب های خوب رمضان، برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به میزبانی دارالقرآن کریم جشن شکرانه بندگی در زنجان برگزار شد

به میزبانی دارالقرآن کریم جشن شکرانه بندگی در زنجان برگزار شد