مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 23:062016-06-30اجتماعي

فارس گزارش می دهد رمضان در خرماپزان جنوب کرمان


اینجا در جنوب کرمان و در گرمای خرماپزان همه چیز مثل روزهای معمولی سال دنبال می شود، مردمی که با صبوری راه بندگی را در پیش گرفته و همه سختی ها را به جان می خرند تا لذت این روزها را از دست ندهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جیرفت، امسال هم سفره پرخیر و برکت ماه مبارک رمضان در زمانی پهن شد که سفره داغ گرمای خرماپزان جنوب استان پهن شده است.

شدت گرما در جنوب کرمان به حدی است که شاید مردم دیگر استان ها و مناطق خوش آب و هوای کشور فکر کنند مردم جنوب کشور و جنوب استان کرمان در این فصل از خانه بیرون نمی آیند و یا حتی در این گرمای بالای 48 درجه روزه هم نمی گیرند.

اما اینجا در جنوب استان کرمان در گرمای خرماپزان همه چیز مثل روزهای معمولی سال دنبال می شود، مردمی که با صبوری راه بندگی را در پیش گرفته و همه سختی ها را به جان می خرند تا لذت این روزها را از دست ندهند.

*استقبال از رمضان در گرمای 48 درجه ماه مبارک رمضان فرصتی است برای شرکت در میهمانی بزرگی که همه مسلمانان در طول یکسال منتظر این ماه هستند، ماهی که خدا در آن بهترین را برای بندگانش رقم می زند.

امسال هم ماه مبارک رمضان در فصل تابستان میهمان مردم به ویژه مناطق گرمسیر کشور شده است، مردم جنوب کرمان از گرمای استقبال از این ماه به گرمای 48 درجه کمتر توجه می کنند و با روزه داری و در کنار آن کار و تلاش روزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد رمضان در خرماپزان جنوب کرمان

فارس گزارش می دهد رمضان در خرماپزان جنوب کرمان