مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 23:062016-06-30حوادث

طی 3 ماه نخست سال جاری اورژانس استان زنجان بیش از 8 هزار ماموریت انجام داده است


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: طی 3 ماه نخست سال جاری، 8 هزار و 99 ماموریت توسط اورژانس استان انجام شده است.

- اورژانس استان زنجان بیش از 8 هزار ماموریت انجام داده است رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: طی 3 ماه نخست سال جاری، 8 هزار و 99 ماموریت توسط اورژانس استان انجام شده است.

علی رضا زراعتچی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از انجام 8 هزار و 99 ماموریت طی سه ماه گذشته توسط مرکز فوریت های حوادث و فوریت های پزشکی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: 5 هزار و 683 مورد از این ماموریت ها در این بازه زمانی شهری بوده است.

وی تعداد ماموریت های جاده ای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان را طی سه ماه گذشته یک هزار و 985 مورد برشمرد و اضافه کرد: طی این مدت 431 ماموریت هم بین مراکز درمانی انجام شده است.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان با اشاره به انجام 552 مورد ماموریت غیرتصادفی از نوع قلبی افزود: 262 مورد از ماموریت های غیرتصادفی تنفسی و 291 مورد سقوط بوده است.

زراعتچی به انجام یک هزار و 936 مورد ماموریت تصادفی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان از آغاز سال جاری تاکنون اشاره کرد و گفت: طی این مدت 6 هزار و 163 مورد عملیات غیرتصادفی انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طی 3 ماه نخست سال جاری اورژانس استان زنجان بیش از 8 هزار ماموریت انجام داده است

طی 3 ماه نخست سال جاری اورژانس استان زنجان بیش از 8 هزار ماموریت انجام داده است