مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 22:412016-06-30ورزشي

شناگران ایران در رقابت های شنای مجارستان در دو ماده به آب زدند


تیم ملی شنای ایران در دومین روز حضور خود در بوداپست از صبح امروز (پنجشنبه) با حضور در مرحله مقدماتی ماده 100 متر آزاد و فینال 100 متر قورباغه به رقابت با شناگران دیگر کشورها پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" و به نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، ملی پوشان شنای ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک و کسب حدنصاب های مورد نیاز، در مسابقات ملی مجارستان شرکت کردند.

این رقابت ها که از 9 تا 12 تیر 1395 به میزبانی شهر بوداپست برگزار می شود برای شناگران ایران حکم آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک را دارد.

جمال چاوشی فر، مهدی انصاری، آرشام میرزایی، احمدرضا جلالی و آریا نسیمی شاد زیر نظر عباسعلی کشتکار و خشایار حضرتی در این رقابت ها حضور دارند.

ملی پوشان در مجموع این چهار روز 17 بار مسابقه می دهند که هر شناگر در یک یا دو ماده تخصصی شانس بیشتری برای کسب سهمیه دارد.

روز دوم این رقابت ها با حضور سه شناگر ایران درحال پیگیری است.

با توجه به تغییر در برنامه مسابقات و جابه جایی دو ماده 50 و 100 متر آزاد، امروز شناگران ایران در مرحله مقدماتی ماده 100 متر آزاد مسابقه دادند و فردا شاهد حضور آنها در 50 متر خواهیم بود.

آریا نسیمی شاد هم که روز گذشته موفق به صعود به فینال ماده 100 متر قورباغه شده بود، عصر امروز باید در این ماده به آب بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناگران ایران در رقابت های شنای مجارستان در دو ماده به آب زدند

شناگران ایران در رقابت های شنای مجارستان در دو ماده به آب زدند