مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 21:462016-06-30سياسي

فارس گزارش می دهد لحظه‎شماری مردم خراسان جنوبی برای خلق حماسه‎ای دیگر/ همه می‎آییم


آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام خمینی(ره) روز قدس نامگذاری شده است که مردم روزه دار در این روز با شرکت در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را نه تنها از مردم فلسطین بلکه از تمامی مظلومان عالم اعلام می‎کنند.

- لحظه‎شماری مردم خراسان جنوبی برای خلق حماسه‎ای دیگر/ همه می‎آییم آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان امام خمینی(ره) روز قدس نامگذاری شده است که مردم روزه دار در این روز با شرکت در راهپیمایی روز قدس، حمایت خود را نه تنها از مردم فلسطین بلکه از تمامی مظلومان عالم اعلام می‎کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از بیرجند، ‏‎در حالی که کمتر از 12 ساعت برای رقم خوردن صحنه ای دیگر از پشتیبانی ملت از انقلاب اسلامی ایران باقی مانده، اما مردم خراسان جنوبی در جای جای استان برای رقم زدن این روز تاریخی اعلام آمادگی کرده‏‎اند.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی به نام قدس نامگذاری شد لذا مهمترین هدف امام خمینی(ره) از انتخاب جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس این بوده که مسلمانان باید با یکدیگر متحد شوند.

حضرت امام خمینی در سال 1358 پس از تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس طی یک سخنرانی در جمع مردم قم،‏ روز قدس را یک روز جهانی و روز مقابله مستضعفان در برابر مستکبران اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد لحظه‎شماری مردم خراسان جنوبی برای خلق حماسه‎ای دیگر/ همه می‎آییم

فارس گزارش می دهد لحظه‎شماری مردم خراسان جنوبی برای خلق حماسه‎ای دیگر/ همه می‎آییم