مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 20:462016-06-30سياسي

مدیر حوزه های علمیه خواهران قزوین: فضای مجازی یکی از حربه های دشمن برای نفوذ است


مدیر حوزه های علمیه خواهران استان قزوین گفت: فضای مجازی یکی از حربه های دشمن برای نفوذ در اعتقادات دینی، مذهبی و اخلاقی است.

- حجت الاسلام رضا کاظم لو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: باید مشکلاتی را که دشمنان در جامعه اسلامی بدان دامن می زنند را شناخت و اقدامات لازم را انجام داد.

وی ادامه داد: یکی از حربه های دشمن برای نفوذ در اعتقادات دینی، مذهبی و اخلاقی استفاده از تکنولوژی و فضای مجازی است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان قزوین بیان کرد: در حال حاضر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تلاش هستند ذهن جوانان و نوجوانان را منحرف کنند که باید دفاع از انقلاب و دفع متجاوزان را به خوبی فراگیریم.

کاظم لو علما و طلاب را حافظ مرزهای شریعت دانست و بیان کرد: دشمنان این بار مبانی اسلام را در تیررس قرار داده اند و بر همه طلاب و روحانیون واجب است مرزهای اسلامی را بشناسند و به شبهاتی که از سوی دشمنان نظام و اسلام ارائه می شود پاسخ دهند و به درستی جواب گوی جوانان باشند.

این مسؤول خاطر نشان کرد: دشمنان امروزه از فضای مجازی برای تحقق خواسته های خود استفاده و سعی به نفوذ در باورهای دینی، اخلاقی مردم دارند، بنابراین بر علما و روحانیون لازم بوده فضای مجازی را بشناسند و اهداف دشمن را به روشنی برای مردم تشریح کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر حوزه های علمیه خواهران قزوین: فضای مجازی یکی از حربه های دشمن برای نفوذ است

مدیر حوزه های علمیه خواهران قزوین: فضای مجازی یکی از حربه های دشمن برای نفوذ است