مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 19:212016-06-30ورزشي

با حکم رییس فدراسیون نشمین شافعیان هندبالیست کردستانی مربی تیم ملی بانوان شد


با حکم سید ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون، نشمین شافعیان هندبالیست کردستانی برای ششمین بار به عنوان مربی تیم ملی هندبال بانوان انتخاب شد.

- نشمین شافعیان هندبالیست کردستانی مربی تیم ملی بانوان شد با حکم سید ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون، نشمین شافعیان هندبالیست کردستانی برای ششمین بار به عنوان مربی تیم ملی هندبال بانوان انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از" از سنندج، طی حکمی از سوی سید ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون، نشمین شافعیان به عنوان مربی تیم ملی هندبال بانوان انتخاب شد.

همچنین رییس فدراسیون مرضیه یوسف و طاهره مبرا را نیز به عنوان سرمربی و سرپرست تیم ملی هندبال زنان انتخاب کرد.

نشمین شافعیان اهل سنندج است و بعد از دوران قهرمانی خود مدت 17 سال در این شهرستان به عنوان مربی در رده های سنی مختلف فعالیت می کند.

تیم هندبال زنان استان کردستان تاکنون 5 دوره است که به مربیگری و هدایت نشمین شافعیان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور شرکت و توانسته در این مدت جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص دهد.

این مربی کردستانی 6 دوره نیز مربیگری تیم ملی رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان را در کارنامه خود دارد و هدایت کاروان ایران را در رقابت های آسیایی نوجوانان ژاپن، جوانان در ازبکستان و همچنین دو دوره در کشور اندونزی در رده بزرگسالان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حکم رییس فدراسیون نشمین شافعیان هندبالیست کردستانی مربی تیم ملی بانوان شد

با حکم رییس فدراسیون نشمین شافعیان هندبالیست کردستانی مربی تیم ملی بانوان شد