مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 16:402016-06-30سياسي

بیانیه مسئولان کرمانشاه برای حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس


مسئولان استان کرمانشاه از مردم برای حضور پر شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ، آیت الله مصطفی علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ، اسدالله رازانی استاندار ، آیت الله محمدی عراقی و آیت الله نریمانی نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ، و ملا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در بیانیه های جداگانه علاوه بر دعوت از مردم همیشه در صحنه برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس ، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

در این بیانیه ها آمده است : روز قدس نماد استکبار ستیزی ، آزادگی و وحدت جهان اسلام است تا با خروج یکپارچه برضد ظلم و بیداد ، پرچم اسلام خواهی را در جهان برافراشته و مقاومت اسلامی شان را به رخ جهانیان بکشانند .

در این روز همه مسلمانان و آزادگان جهان به ندای همیشه خروشان دعوت امام خمینی (ره) لبیک گفته ، وحدت جهانی خود را در برابر تجاوزگری علیه مظلوم ترین مردم جهان ، نمایش می دهند.

مسئولان استان در این بیانیه ها از مردم دعوت کرده اند با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ، حمایت خود را از فلسطین اشغالی و قدس شریف اعلام کرده و فریاد عدالت خواهی شان را برای احقاق حقوق اولیه و انسانی مردم ستمدیده ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مسئولان کرمانشاه برای حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس

بیانیه مسئولان کرمانشاه برای حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس