مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 16:062016-06-30اجتماعي

شهردار اردبیل خبر داد خدمات رسانی 150 دستگاه اتوبوس به راه پیمایان در اردبیل


سازمان اتوبوس رانی با 150 دستگاه اتوبوس خدمات شایسته و مطلوبی را به هموطنانمان برای حضور در راه پیمایی روز قدس ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، حمید لطف اللهیان عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راه پیمایی روز جهانی قدس در اردبیل اظهار کرد: از ساعت هشت صبح فردا و در بیش از هشت مسیر در مناطق شهری و شهرک ها شرکت اتوبوسرانی با استفاده از 150 دستگاه اتوبوس خدماتی را به هموطنانمان ارائه می کند تا زمینه ای فراهم آید که هموطنانمان بتوانند به راحتی در مراسم روز جهانی قدس حضور و مشارکت بالایی را داشته باشند.

وی تصریح کرد: اتوبوس های شرکت واحد در مسیرهای تعیین شده هم عملیات رفت و هم برگشت شرکت کنندگان در راه پیمایی و آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه را انجام می دهند و بدون مشکل خاصی نسبت به جابه جایی این ساکنان در مناطق مختلف شهر اقدام می شود.

شهردار اردبیل با اشاره به اهمیت برگزاری راه پیمایی روز قدس و اعلام انزجار جهانی و بین المللی از رژیم غاصب صهیونیسم گفت: امروز با وجود اینکه استکبار جهانی تلاش می کند تا موضوع فلسطین را فراموش شده و پرونده آن را از رده خارج شده تلقی کند اما احیای روز جهانی قدس با شعار مرگ تدریجی رژیم صهیونیستی به عنوان آفت و عنصر نامطلوب در منطقه زمینه آرامش و رفاه بیشتر را در دنیا و منطقه خاورمیانه فراهم می آو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اردبیل خبر داد خدمات رسانی 150 دستگاه اتوبوس به راه پیمایان در اردبیل

شهردار اردبیل خبر داد خدمات رسانی 150 دستگاه اتوبوس به راه پیمایان در اردبیل