مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 تیر 1395 ساعت 15:112016-06-30اقتصادي

فرماندار شهرستان نیر: حمایت در مسیر تکمیل پروژه های شهرک تخصصی آب در دستور کار است


حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران و صاحبان واحدهای تولیدی در شهرک تخصصی آب در نیر جزء اولویت هایی است که به جد دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از اردبیل، مهدی احمدی عصر امروز در جریان بازدید مسؤولان استانی از چندین واحد تولیدی در شهرک تخصصی آب در نیر اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان نیر از شرایط و موقعیت مناسب در بهره مندی از چشمه های خدادادی کوه سبلان برخوردار است، تقویت واحدهای تولیدی واقع در شهرک تخصصی آب می تواند نقطه امیدبخش برای ایجاد تحول در این مجموعه باشد که سرمایه گذاران داخلی و خارجی راغب به حضور بوده و زمینه سرمایه گذاری های خوبی نیز فراهم آمده است.

وی تنها راه برون رفت از رکود و مشکلات اقتصادی موجود را در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل حمایت از واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران علاقمند به حضور در بخش های مختلف اعلام کرد و گفت: با توجه به راه اندازی دو فاز کارخانه آب معدنی در شهرک تخصصی آب نیر، فاز سوم این کارخانه نیز با ایجاد اشتغالزایی برای یک هزار نفر راه اندازی می شود تا زمینه صادرات محصولات متنوع تولیدی این کارخانه تخصصی در زمینه آب میوه و آب معدنی با طعم های متنوع فراهم آید.

فرماندار شهرستان نیر تصریح کرد: زیرساخت های لازم در شهرک تخصصی آب نیر توسط مدیران باشگاه های خدمات رسان همچون آب، برق، گاز و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار شهرستان نیر: حمایت در مسیر تکمیل پروژه های شهرک تخصصی آب در دستور کار است

فرماندار شهرستان نیر: حمایت در مسیر تکمیل پروژه های شهرک تخصصی آب در دستور کار است